Bende kullanmayı düşünüyodum ama komşumun kızı ayak ucuna sürekli bastığı için yurutecte ayak yapısı bozulmuş ve şu an 2 yaşında özel ayakkabı kullaniyo en azından 7 aya kadar tam basana kadar kullanmayı düşünmüyorum şu an kullanacak arkadaşlar tam basmasina dikkat edin