ecemeric 3 numara aldım bebeğim 5.8 kilo ama kullanamıyorum. Çünkü 3 numarası nedensiz büyük. Kulakçıkları önde toplanıyor büyük olduğundan, tam sıkamıyorum. 2 numara da küçük geliyor bacaklardan sıkıyor. Elimdeki fazla 3 numaraları kullanana kadar idareten farklı bezler deniyorum ben de.