Sezenkumsal92 Metre ile boy ölçülür mu doğru sonuç verir mi metrelere göre farklı çıkıyor sanki ya anlamadım siz evde ne ile olcuyorsunuz merak eddim
Noooname Sezenkumsal92 niye ölçülmesin, yatırın yatağa, kafasını yatak başına sıfırlayın, ayağının hizasını da işaretleyin sonra kaldırıp çocuğu ölçün
Minikprenses5481 Sezenkumsal92 bn hic olcmedm canm kontrollere gttgm zamn olcuolar ama evde tam net cikmz gbime gelio 1 2 cm oynar
Hilokiiii Sezenkumsal92 Evde hiç ölçmedim metreyle doğru sonuç almak imkansız gibi bir şey 1-2 cm bile bebekler için değerlidir. Diye düşünüyorum doktor ölçümü en doğru bulduğumdur sağlık ocağının ölçümünü de doğru bulmuyorum
Sezenkumsal92 Noooname bnde düz duvara yasliyorum kafasının hizasinindan çiziyorum snra metre ile olcuyirun
Sezenkumsal92 Hilokiiii en güzeli hastanelerde kafasına tık diye iniyorya hem kilo hem boy ölçüyor o iyi bişi de uzun zamandir hastanede olcemedik evdekide aylardır aynı
Hilokiiii Sezenkumsal92 evde pek doğru sonuç alamazsın kuzum Ya takma kendine boy meselesini sağlığı yerindeyse gerisi tefekkür 😊🌸
Nursing_10 Sezenkumsal92 ben de ölçmeyi denedim ama dizlerini tam bastıramadığımız için yanlış ölçüyoruz
Sezenkumsal92 Nursing_10 şimdi arkadaşın dediği gbi yere yatıp ölçtüm 98 çıktı hangisi doğru yaw 😂😂😂😂