Mom081 benimkide tam 3 ay 23 günlük ve atak döneminde. Şöyle düzene sokabilirsiniz. Kesinlikle saatli emzirin her ağladığında tamda krizdeyken meme verdiğinizde kabul etmiyor. Ben 3 saate bir emziriyorum ozaman acıktığı için emiyor. Gece uykusuna geçmek için biyeri kırılmış gibi ağlıyor benimkide. İlk 3 ayında gazlı bir bebek olduğu için rezene veriyordum baya bi aradan sonra dünde sakinleşssin uyuyabilsin diye rezene demledim ve şırıngayla 4cc kadar verdim daha rahat uyudu. Birde benim 3,5 yaşında daha oğlum var kıskançlıkları oğlumun bakımı artı bebek ki oğlum kıskançlıktan benimle yatıyo birde bebek 2 siyle uğraşıyorum bebek uyusa oğlum hiçbişi yokken kalkıp ağlıyo. Demek istediğim şuki beterin beteri var. Beni düşün ve rahatla. Bebeğine ne kadar sakin davranırsan okadar uysallaşır. Bu arada benim kızımda ana kucağında uyuyo ana kucağına takıp evi turluyorum uyuduğunda yatırıyorum. Bu şekilde uyutmadan beşiğe koyarsam kıyamet kopuyo bu şekildede uyutmayı deneyebilirsiniz. Allahım hepşmize kolaylık versin . 🙏🏻