Merhaba sevgili anneler. Ne yazık ki anksiyete hastasıyım, gebeliğim sebebiyle ilaçlarımı bırakmıştım fakat hamileliğimde de tekrar nüksettiği için 31.haftada tekrar başlamıştım. Bebeğim 90 günlük hala kullanıyorum. Memeden kesip mamaya dönsem mi kaygısı taşıyorum. Hem ilaçları bırakmam imkansız hem de emzirmeyi çok seviyorum. Ne yapacağımı bilmez haldeyim. Psikiyatrım da bir içebilirsin diyor bir istersen mamaya dön diyor. O da kesin konuşmuyor, çocuk doktorları içme ilaçları diyor. Benim durumumda olan var mıdır..