Daha önce yazmıştım buraya sırt ve bel ağrılarım olduğunu. Bu gün doktora çıktım ve kemik erimesi olduğunu öğrendim bir yerinde de kırık varmış dünyam başıma yıkıldı sanki emzirmeyi bıraktırmam gerekiyormuş bebeğim memeye çok düşkün zaten prematüre doğdu anne sütüne çok ihtiyacı var şu an 4,5 aylık nasıl yaparım bilmiyorum