Hanımlar bebeğimin süt ve süt ürünler alerjisi var 15 aylık vücudunda egzama olarak kendini belli etti kan testi ile anlaşıldı sonunda haliyle diyet yapıyoruz sizde durumlar nedir ne zamana kadar devam eder bu alerji acaba değeri çok yüksek değil bizim ama tepkili yani