2_prenses_annesi Merhaba arkadaşlar eşim uzman çavuş ve Hakkari Yüksekova ya tayin çıktı boş ev var mı merkez karakoluna yakın
Erolemel Hakları yüksekova polis lojmanlarinda kalıyoruz merkezde de ev var lojmanda da boşluk var şimdi burda görevi bitenler batıya dönüyor
Fndkzm Erolemel bizim lojman cikti efeler konutları diye acaba hangi lojman yenimi eskimi bilemedik🙇🏼♀️
pikacuu 2_prenses_annesi Yüksekovada lojman çıkmadıysa ev bulamadıysanız eğer tokide ev var canım kiralık 3+1 düşünürseniz telefon paylaşıcam
Gamzeumay Gamzeumay yanlış yazmışım yarın çıkmayanlar 2. Tercihleri yapabiliyormuş eşin baksın yarın sisteme
Gamzeumay 2_prenses_annesi Biz 54 puanla yerleştik eşim astsubay😊 eşinizin rütbesi nedir önceliği rütbesi neyse ona tercih yapsın sonra diğer üstlere yapsın Yüksekova wp grubumuz var çoğu öyle yapmış sanırım uzman eşleri şartlı çıkmış ama çıkmış bi öyle yapın isterseniz