Bizde tam 2 aylık olduk bugün 😊 atak haftasının 2.günündeymişiz ama şimdilik aman aman bi belirtisi yok. Sabah 5 te kalkması dışında sıkıntımız yok. Hamile kalmadan önceki kiloma döndüm ama göbeğimdeki süngerimsi şişkinlik var hala kızlar sizde var mı öyle bişey