Busrasancak 5 yıldır kullanıyorum iyi ki diyorum iyiki herzaman yanımızda her sorunu cozebildigimiz forum kısmı çok güzel hazırlanan bir uygulama ne desem az hepiniz iyiki varsınız 👏🥰❤️🤲
ilkerannesi Busrasancak bende çok memnunum burdan aklıma takılan her şeye yanıt buluyorum. Teşekkürler 🌺
dios_gokta Busrasancak amaçına uygun kullanıldıgında gercekten yararlı cok faydasını gördüğüm doğrudur💗
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Busrasancak 5 haftalık hamilelikten 20 aylık olana dek kızım buradaydım. Güzel kullanıldığında gayet faydalı oluyor. Güzel bir arkadaş da edindim buradan. 😍
GoGirl Busrasancak amacina uygun kulladilginda cevaplandiginda gercekten muthis bu kadar anneyi baska yerde bulamazsin
Sena93 Busrasancak 5 yıl önce Kids varmıydı ya 🙈 bende mom+Kids 3 yıla yakındır kullanıyorum. Bence de iyiki var burda onlar sayesinde çoook güzel dostluklar edindim 😍🥰