AloeVera mamadus her yöne kullanıyorum.
Daha bir aylıkken başladık. Yenidoğan setini almadım, zaten normal setin içinde yastık vardı, poposunun altına onu koyup yükselttim. Boyu uzadıkça ona da ihtiyaç kalmıyor. Bel desteği çok iyi, kullanırken belin ağrımıyor. Şimdi dokuz aylık, kısa mesafelere giderken, evde huysuzlandıkça hala kullanıyorum.