Beyziikoo Merhaba kızlar 🤗 E devlet üzerinden kontrol yaptığımda ödeme aşamasında olarak gözüküyor. Şu an PTTden çekmem mi gerekiyor yoksa daha para yatırılmadı mı 🙂 Umarım bilginiz vardır 😊
Beyzasmom Beyziikoo 144 ü arayıp bilgi alabilir misiniz benimde öyle yazıyordu ama meğersem bir aydır gelmiş haberim yokmuş
AseLBebek26 Beyziikoo 300 lira doğum parası bahsediyorsaniz ödeme yapıldı herhangi bi PTT şubesinden çekebilirsiniz dediginde çektim ben
Fatoscum Beyziikoo başvuru yapmış mıydınız?yaptıysanız nereye ve nasıl bilgi verirseniz çok sevinirim😊
Elifk89 Beyziikoo bende de odeme aşamasında yazıyor ama bugun daha PTT gözükmüyor dedi. Nasıl öğreneceğiz bilmiyorm
gcagan Beyziikoo eğer mayıs ayında doğum yapmışsanız haziranın 20 de yatıcak bize böyle bilgilendirme yapıldı
MinnakEgem E devlette hesap numarası eklediğinizde hesaba mı yatıyor acaba benim tanımlı hesabım bulunmakta PTT ye gidemiyorum cocukla malum hesaba yatan varsa yazabilir mi