Anneler bebeğim 47 günlük dün bebeğimin rutin kontrolü vardı. Çok kustuğunu söyledim ultrason çekildi ve bağırsak düğümlenmesi (invajinasyon) olduğunu öğrendik. 1 gece hastanede kaldık karnına sürekli bastırarak masaj yaptılar, poposuna parmakla tuşe yaptılar. Çok şükür ki açılmış ama aynı şeyleri benim de evde yapmam gerekiyomuş tekrar olmaması için ama yaparken çok ağlıyo kıyamıyorum ona napıcağımı şaşırdım ağlayıp duruyorum 😔 Başına gelen var mı tekrar olabilir dediler bide çok korkuyorum 😔