Selam bugün adet gecikmesi nedeniyle hastaneye gittim kist var dedi biraz zayıflamam gerekiyormus peki bu sıkıntı yaratır mı dedim yok sadece adet gecikmesinin sebebi ve 2 çocuğu yapmayı önler dedi korkuyorum başına gelen varmı kanser olabilirmi? Kan verdim bakalım yarın ilaç yazicak