Dilaraa 15 günden sonra değil ilk 1 ay 2 saatte bir yada 3 saatte bir uyandırılmalı, beslenmeli. İlk 28 gün yeni doğandir ve mutlaka beslenmeli. Benim kızım bu sebepten sarılık oldu ve hastanede yattı.. Evde sarılık olduğunu bakıp anlayamıyorsun hastaneye gidin bence Bi ölçtürün ilerlerse daha kötü