Dogabebekkk Berilismom baktım baya beğendim bu yatağın içine ekstra yatak aldınız mı? Bir de anne yanı olarak kullanılıyormuş yandan açılma kısmı pratik mi
Berilismom Dogabebekkk baya pratik yenidoğanda önündeki aparatı aşağı indirip kayışlardan sabitliyorsunuz yatağınızla bir oluyor ve bebeğe daha rahat müdahale edebiliyorsunuz altta sallanma aparatlarını açıp beşik olarakta kullanabilirsiniz ama bana yatağı yamultuyo gibi geldiğinden benim hep kapalıydı önünde organizeri hayat kurtarıyo bezini alt açmasını pamuğunu koyardım oraya
Berilismom Dogabebekkk yatak aldım ben ama bi süre yataksızda kullandım kızımın alt açmasını serdim içine biraz büyüyünce yatak aldım baya araştırdım içi en dolgulu olan bu marka
Winnithepooh Hanımlar soobaby marka park yatak 3 kez kullanıldı bebegin yatmadı ne yapsam düşünen varsa satılıktır , TASIMA CANTASI, SALLANABILME OZELLIGI , ARA KATI VARDIR. düşünen olursa resim paylaşabilirim 70 ×120 ölçüsündedir
Winnithepooh Dogabebekkk merhaba ürün budur 275 tl düşünüyorum. Sallanabilme özelliği vardır, ara katı vardır, tasıma çantası vardır isterseniz diğer görsellerinde paylasabilirim
Winnithepooh Dogabebekkk 🤣 olmayan yatak bu fiyat , komiksiniz gerçekten kaç yıl önceki fiyatlandirmadan bahsediyorsunuz siz stokta urun yok 🤭 249 tl den alında görelim 😄 gule gule kullanınşimdiden dune kadar siz bakarken kesin vardır urun ben baktim şimdi tükenmiştir 🤩🤣😇🤭😎
Zumra_ Dogabebekkk bende var prego maxima memnunum kayinvalidemlere giderken götürüyorum tatil için alacaksanız sadece park yatak veriyorlar ben götürmedim 😊
Dogabebekkk Zumra_ ben de annemin ve kayınvalidemin evinde kullanmak için arıyorum 😊 iç yatak ayrıca aldınız mı? Hangi modeli