Gunayim Merhaba arkadaslar emzirme doneminde lazer epilayon yaptiran varmi?herhangi bir zarari oldumu? 9ay hamilelikte yaptirmadim suan brbegim 3aylik emziriyorum baslamak istiyorum bir daha
ikikizceanasi Gunayim ben emzirirken yaptırmadım canım kızım 9bucuk aylık mamayla besleniyo iki aydır başladım
ipek3407 Gunayim ben gidiyorum oğlum 4 aylıkken başladım bir sıkıntıda olmadı devam ediyorum 3 seans bitti😊
Gunayim ikikizceanasi killi killi hezemiyorum makineyle yaoimca batma oluyor killarda jilet vuramam alerjim var agdadada kizariyor cok sivilce cikiyor heryerime
Gunayim Beyza5151 agdada yaptirinca jilet gibi oluyorum alerji gibi makimede batma oluyor cok killarda
ikikizceanasi Gunayim ben hep jilet yapıyodum çok zor ertesi güne cıkıyodu iki aydır gitmeme rağmen şimdiden rahat ettim oda henüz 2 seans yani
Gunayim ikikizceanasi hamile olmadan once zaten lazer epilasyon yaptiriyordum hamileyken yarim kaldi simdi baslamak istiyorum
Tospagam Gunayim benim gittiğim yer 6 ay doldurunca gel demişti o yüzden bişi diyemem iki ay daha dişini sık bence