yuksekipek benimde bebeğimde vardı, çoğu kişi şok olmuştu yüzde kaşta ilk defa görüyoruz diye naptıysam geçmedi sonra doktorum çook etkili bi ilaç verdi ama bebeğimin elini bile sürmemesi gerekiyodu ilaca bende kundaklıyordum tüm gün kremi sürüyordum 1 haftada döktü 2 ay boyunca uğraştım o konakla 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️