Eskiden de var ama hep normal derlerdi. Annem diyor yeni doğan bebekte kakada kan olabilir normal. Çiste kan ilk bir haftada normal. Ek gıdaya 3. Ay bitince gecilirdi. Bebek bu ağlar normal. Yüzde kızarıklık salya akması çok opuluyorsa çıkar. O da normal. Bülent Ortaçgil in normal şarkısı geldi aklima. Biri anlatsın bana nedir bu normal