Laden bence de bağlayın. Sonra çok yıpranırsınız . Ben ha öğrendi ha öğrenecek derken kızmaya başladığımı fark ettim. Hemen bağladım. Her çocuk illa öğrenecek geç yada erken. Etrafımda hatta doktorlar öğretmenler 33 34 Ayda verdi. Çocuk yıpranmaz kolay alışır diye.gercekten 2 3 günde öğrendiler hep.