Laden ayyy canım benim. Bir gram faydam oluyorsa ne mutlu bana Allah senden de razı olsun ben o sancıyı çok iyi biliyorum. Birebir aynıyız birebiiiiirr. O yüzden gel sıkalım dişimizi 10 gün sonra rahat rahat dışarı çıkıyor olacaksınız. Bizim bugün 14. gün az evvel avm ye gittik kakişini tuvalete yaptığı için ödül☺️ Çişini de orda yaptı gelince söylüyor öyle rahat ki. Sadece maksimum üç günlük en ağır çile,sonra iki gün biraz inatlaşma. Sonra bi bakmışsın olmuş bu iş değmez mi? Yazı rahat geçirin sende o da kuzum. Beş ay sonra da denesen aynı sıkıntılar olacak yazın başında halledip kurtulmuş olucaz ne güzel 😍 birkaç ay ertelemenin hiç faydası yok beze vereceğin parayla güzel bir hediye alırsın bebişine 😚 (Aklıma gelen tüm motive cümlelerini peşpeşe sıralıyorum saçma geçişler olabilir😂😂) Bide bak kakişini söylüyorsa çooookkk daha rahat olacak her şey inan bana. Çiş olayı 3 gün çünkü. Gece de ilk iki üç gün uyuduktan sonra bağla istersen o uyanmadan da alırsın çaktırmadan,zaten bugün bile kuru kalkabilir. Sonra onu da bağlamazsın.