1m_2m Bebehlimm herkezn bünyesi farklıdir tabiki ama benm 1.sezerynm cok zordu 2.sezeryenm cok kolay gelcti 13 aylk kızim var suan🥰
morpella Bebehlimm değil canım benimki daha rahat geçti ama rahmim biraz ağırdı bi hafta sonra yürüyrmrz oldum doktorum rahim yerine yerleşiyor dedi ondanmış bi haftada geçti
acemi92 ecemm-6161 hiç bşy elimizde degil o kadar zor bi sezeryan geçirdim ki elimde olsa o acıları çekmedim sizin söylediğiniz kolay sezeryan geçirenler için herşey kolay geliyor öylelerine sanırım sizede
TalentedMom Bebehlimm benim de en korktuğum o sezeryandan sonra çok ağrı çektim ben ama 2.daha kolay geçiyor diyorlar inşallah doğrudur
Emir123ali Bebehlimm benim sadece 4 zor oldu ilklerin arasında 13 ay 3 arasında 13 yaş 4 arasında 8 yaş var canı korkma ilk gibi oluyor yaş gençken daha kolay oluyor teyzem 4 sezaryeni 38 yaşından sonra yaptı düşün
Esadanil Bebehlimm benim ilk sezeryanım çok zordu 10 günde zor kalkmıştım. 2. Sezeryan da bir o kadar kolay oldu hastanede 1 gece yattım ve o gece dolaşıp durmuştum hep. Yani neyle alakalı bilemiyorum ama tam tersi durumları da duydum çevremden.
eymenveuras Bebehlimm ilk oğlum 3 yaşındayken 2. Oğlumu doğum yaptım. Ve bana da herkes 2. Sezeryan zor olur diyenlere rağmen ilkinden bile kolay oldu aynı gün direk ayaklandım kendi işimi kendim gördüm ben bile inanamadım nasıl kolay geçtiğine
Aysin3838 Bebehlimm 2. Sezeryanimn arası çok yakındı ameliayttan sonra hemen ayağa kalkmıştım hic zorlanmadım
MerveAkty Bebehlimm temmuzun 13ünden sonra haber ederim🤣🤣 2020 temmuzda sezeryan oldum 2021 temmuzda da olucam inşallah bakalım bu nasıl geçecek 😁
Tugba10-5 Merve-HanifeDuru bizim ev eşittir sizin ev :)) kızım 18 aylık bebeklerimiz 3 aylık ikizlerden kız olan ağladığı zaman çat çat vuruyor kaşla göz arasında nasıl durdurucam bilmiyorum