Merhaba anneler oğlum 16 aylık olmasına rağmen arada sadece baba diyor anne hiç duymadım hiç demedi . Böyle olan var mı aranızda . Arada yemek yerken bişeyler izletiyorum . Çok da konuşuyoruz onunla ama burda bakıyorum diğer çocuklar gibi kelimeler kullanmıyor . Kedi görünce pisi diyor mesela . Ama anne dememesi babayı da sık kullanmaması beni tedirgin ediyor bazı çocuklar 1 yaşa girince herşeyi söylüyor . Normal mi