Ernesliii benm oğlum 9. Ayda ilk dişini çıkardı ama çıkardığı her bir dişte ateşlendik hastanelik olduk 40 derecenn aşağısında değildi daha sonra araştırdım kehribar kolyesi aldım ve iyiki almışım ondan sonra ne bir ateş ne dişlerinde zorluk çekmedik kızıma da aldım şmdi çok işime yaradı 🙏🏻😌