Merhaba anneler, bebeğim 4 aylık. Bu zamana kadar hiçbir zaman çok kalın giydirmedim. Bir kısa kollu zıbın ve üzerine tulum ve çorap. Üzerini de muslin bezle örtüyorum. Evim çok sıcak 27 derece. Bu yüzden hep ince giydirdim. Çok şükür hiç hasta olmadı. Son bir haftadır havaların da ısınmasıyla çok terlemeye başladı. Zaten ince giydiriyorum ve nasıl giydireceğimi bilmiyorum. Çorap ve içindeki zıbını çıkarsam, sadece tulumla kalsa üşür mü acaba? Sizler nisan ayında nasıl giydiriyorsunuz?