Fatmadoglu Kizim 13 aylikken gittim. Bebege tek bakiyor olmama ragmen cokta zorlanmadim. Zaten havuz gunes deniz aksamlari otel icinde yurume falan derken gece uykusuna yatmasi da zor olmadi. Sadece bol bol gunes kremi surmeyi unutmamanizi tavsiye ederim. Ben Antalya da yasiyorum zaten Belekte Kaya palazzoya gittik. Otel cok guzel olmasina ragmen cok buyuk ve gereksiz pahali. Ailecek gidilebilecek daha kucuk her seyin elinizin altinda oldugu, odada bir sey unuttugunuzda hemen gidip alabilme sansina sahip oldugunuz otelleri tavsiye ederim ben bu deneyimimden sonra.