Mom097 Sena93 Ben mastit oldum. Mastitin olduğu yerde o şişlik kaldı öyle. İlk ultrasondaki o Iltahap dedi. Gerçekten de tam orda olmuştu mastit. Ama hala duruyor ve sabit oynamıyor. İlaçlı emara bile girdim 2kez.
Fitifiti Ablam meme kanseri atlattı. Bahsettiğiniz kistler,fibrolar çoğu kadında var. Tümör kendini belli ediyor. Allah kimselere göstermesin.
Ayycann Fitifiti amin inşallah ablanızda böyle eline ufak kitle gibi bişey geliyor muydu peki geçmiş olsun
Minikprenses5481 Ayycann yok canm degldr mastitte olabilr bndede dogmdan snra oldu kitle gbydi doktor sut birikmesi olms dedi emzir emzrdktn snrada sag kalmasn dedi sut
peri123 Ayycann merhaba 13 aylık anneyim ben de sertlik farkedip gittim. Şuan ultrason sonucumu aldım biri süt kanalı iltihabı gibi diğeri de hiperekojen nodül dedi😞 emzirdiğim için 3 ay izlenip sonra yeniden ultrason dediler. yurt dısında olduğundan doktoralara güvenememiyorum ve çok korkuyorum😞😞 sizinkinde bir gelişme var mı acaba geçti mi?
Pinky35 Nekadar doğru bilmiyorum fakat duymuştum ki emziren kadınlar meme kanserine yakalanma olasılığı daha düşük 😊