Asilinannesi35 10 günlük bebeğim genellikle kusuyor. Gazını çıkarıyoruz. Doktora rutin kontrole gittik bugün hicbirsey yok dedi. Reflü bebeklerde olur dedi. Böyle kusupta bir çözüm bulan var mı aranızda.
Mucizem_0809 Asilinannesi35 doktorunuz tabiki daha iyi bilir ancak oğlumda 1 aylıkken hafif kusmalar başlamıştı daha sonra arttı bi. Gece sabaha kadar durmadan kustu emdi kustu emerken kustu kabus gibiydi meğer oğlum pilor stenozmuş ameliyat oldu Allaha çok şükür kurtuldu her kusma olayı bu olacak değil elbet ama aklınızdada olsun
Mrs_Mert Asilinannesi35 belli bi zamana kadar bebekler kusuyor zaten. Doktorunuz problem görmediyse normaldir. Kızım 4 aya kadar kustu daha fazla sürenler oluyomuş
Sb123sb Asilinannesi35 benim bebeğimde öyle yediğini olduğu gibi kusardı doktora gittim idrar testi istedi doktor enfeksiyonda kusma yapabilirmiş ama temiz çıktı şimdi 4 aylık yavaş yavaş oturmaya başladığı için sürekli yatmadığı için çok çok azaldı kusmaları
beyazkelebegim Asilinannesi35 bizde çok kusma var 6 aylık olduk hala var yani 8. Aya kadar sürüyor genelde
okuloncecianne Asilinannesi35 bebeğim de öyleydi, reflü yatağında yatırıyodum hep tavsiye ederim. Emdikten sonra yarım saat yatırmayın alt değiştirmeyin.
okuloncecianne Asilinannesi35 eğimli bir yatak ,başı yukarıda kalıyor düz yatmıyor o yüzden daha az kusuyor, benimki sevibebe nin. Altında da desteği var yoksa kayıyor bebek aşağı doğru. Tavsiye ederim ebebekten almıştım