Yigitannesii 3 ay 10 gunluk bebegim mama ve meme olarak besleniyordu artik sutum iyice azaldi mama agirlikli besleniyor. Her 2 saatte 120 cc iciyor cok sık degil mi ama acikiyor siz nasil kac saatte veriyorsunuz ?
Asilinannesi35 Yigitannesii bana sorarsan tıp gözünde konuşmamak için söylüyorum direk. Bence şık değil doymuyorsa besleyecek siniz illaki benim de bebeğim doymuyor. Bende acıkınca illa veriyorum napabilirim aç bırakamam yani anneyiz sonuçta.
Tabis2020 Yigitannesii ne kadar içiyorsa ver, zaten 4. Ayda bi mama reddi başlıyor zorlasan içmiyor o kadar .
gocebebirbayan Yigitannesii canım çok iyi bırak yesin. Kızım 3 aydan beri hiçbir şey yemiyor. Mama meme reddi var. Keşke benimki de yese 🙁
Zeynepsevgi Yigitannesii bizde mama meme gidiyoruz ben 4 saatte bir 120 cc veriyorum bazen 3 bazen 4 kez o aralarda da emzirmeye gayret ediyorum sana sütün az gibi gelebilir ama sık sık emzir o emdikçe sütun gelir açıkiyorsa 2 saatte de verebilirsin ama bu şekilde memeyi birakir
Yigitannesii Zeynepsevgi zaten 3.aya girdik memeyi iyice birakti biberon degisikligide yaptik biberon reddide olmustu
Yigitannesii Asilinannesi35 evet mama kutusunun arkasinda 3-4 ay 5 olcek gunde 5 kez yaziyor yani 25 olcegi geciyoruzdur gece beslenmesi ile bir
Zeynepsevgi Yigitannesii tabiki sen daha iyi bilirsin acıktığını düşündüğünde verebilirsin ama bence sık sık emzirmeyi dene derim sadece mamaya geçtiğinde doktorun belki ek gıdaya erken başlatır
Zeynepsevgi Yigitannesii bizimde meme reddi var 20 gündür anamdan eksiğim süt burnumdan geldi emmez uyumaz sürekli mız mız ağlar aralıksız 3 saat ağladığını biliyorum en son çaresiz oturup onunla ağladım 😁
Yigitannesii gocebebirbayan mama reddi icin biberon degisikligini tavsiye ederim. Biz tommy tippe den avente gectik mama reddi bitti cunku tmmy tippe agzi 0 - 3 aydi
Dilanbozkurt gocebebirbayan Allah aşkına canım benim oğlum 3 aylık asla uyanıkken mama yemiyor biberonu görünce çıldırıyor uyuyunca yiyor ancak nasıl düzeldi mi baptınız
edinamoreno Yigitannesii canım sütün az olduğunu nasıl anladın bende öyle sanıyordum ama değilmiş mamaya yüklenme derim 2 3 saatte bir bebegini emzirip sonrasında mama verirsen bebeğin memeyi de terk etmez. Allah kolaylık versin 😊
Yigitannesii edinamoreno saginca artik toplamda tum gun 60 cc birikiyor cunku :( bide memede sinirleniyor