Hanımefendinin dediği gibi bende hala acı ve baharatlı yemiyorum ve bazı bakliyatlardan (kuru fasulye, nohut ve bulgur gibi) uzak durdum ama onun dışında herşeyi yedim. Bazı bebekler çok gazlı oluyor ve bunun tek çaresi buyumeleri:) kendinizi sıkmayın ve abartmadan bence canınız ne istiyorsa yiyin zaten bebek bakmak yeterince zor 😊