Arkadaşlar merhaba
Biz ek gıdada problem yaşıyoruz. Şöyle ki meyve pürelerini çok severek yer. Ama sebze pürelerini sevmiyor tadını beğenmiyor. Bu durumu yaşayan var mı ? Nasıl baş ediyorsunuz?
ya da tatlandırma yapıyo musunuz sebze püresi için ? Yorumlarınızı bekliyorum