newbabymom Aynı şeyleri ben de yaşadım akşam sütüm azalıyor gibi oluyordu dr mama vermemi , akşama doğru yorgunluktan sütte azalma olabileceğini söyledi. Sırf akşamları o stresi yaşamamak için gündüzleri süt sağıp , sütümde azalma olduğunda verdim. Sütümü arttırmak için epey uğraştım ve sonra farkına vardım ki hata yapıyormuşum çünkü akşama sütümün yetmeyeceğini düşündüğüm için göğsümde sütü tutmaya çalışıyordum. Daha sonra bunu yapmamaya başladım emzirdikçe daha çoğaldı ve akşamları mama vermeyi bıraktım. Ayrıca şuan bebeğimin ozamanlar aç değil pış pışlanıp uyutulmak istediğini düşünüyorum ama insan aç olduğu için huysuzlandığını düşünüyor.
Sütümün azaldığını hissetiğim saatler akşam 6-7 gibiydi ve bu saatlerden önce bebeği eşime bırakıp 45 dk -1 saat uyuyordum , uyandığımda göğüslerim süt dolmuş oluyordu.