1prens1prensesannesii Kızlar oğlum 13 aylık.. Kullanan var mı bundan nasıl acaba.. Birde diş macunu kullanılır mı?(bebekler için olan) Küçük mü daha onun, için?
nicu 1prens1prensesannesii 23 aylık oğlum için kullanıyorum, bende 13 aylıkken başlamıştım. Memnunuz güzel yumuşak bi fırça. Macun kullanmıyorum 2 yaşından sonra önerdi doktorumuz macunu
Merveymn 1prens1prensesannesii Bunun tavşan resimlisini oğlum kullanıyor çok çok memnunuz dişarı çıkmadan ve yemeklerden sonra alıştırdım mutlaka fırçalar (fırçalıyorum sanıyor) sağa sola 5 6kere yapar bitti der 🤣🤣 çok yumuşak çok güzel 12.ayında almıştım şimdi 20aylık. Macun almadım ama alcak olursam bu markanın macununu doktorlar öneriyor.
Dmt-01 1prens1prensesannesii evet macun kullanın diş doktoru kullanın demişti bize ben kullanıyorum ama hergün değil birgün kullandıysam iki gün kullanmıyorum