Mirayfiliz Kızlar merhaba 🌸 bebeklerinizin diş çıkma sırası nasıldı? İlk 2 dişimiz altta çıktı 3. Dişi üstte beklerken o da altta çıktı.üstte çıkar diye okumuştum.Böyle bir sıralama var mı ? 3. Dişi altta çıkan oldu mu?
okuloncecianne Mirayfiliz yok yok,ilk olarak üst köpek dişi çıkanı bile gördüm 🙈 olabilir yani normal 🥰
leynanin_pembemantosuu Mirayfiliz sıraması yok 😊ilk 2 diş aynı anda çıktı altta 2 diş aynı anda çıktı üstte