Mom587 ben 1-2 yaş kitapları okuyorum. Büyük resimlileri seçiyorum çünkü çok daha fazla ilgisini çekiyor. Kendi eline de hışırtılı kitap veriyorum. Favori oyuncağı o. Kucağıma onu alıp, kitabı onun önünde tutup okuyorum bazen. Mesela Uç Paytak Uç ve Ayıcıklar Tatilde kitaplarını çok seviyor. ☺️