ikbalkr Ay beni daha mi fazla yoruyor diğer aylardan acaba ?bu çocuk niye böyle sinirli yalandan ağlamalar gece uykuya direnmeler, bensiz kalmamalar , ansızın ısırıp kanatmalar, geç yatıp erken kalkmalar , sürekli yemek yapıyorum 3 öğün , yorgunluktan ölüyorum hem evim çok dağılıyor hem çocuk peşinde koş valla sevmedim ben bu 8. Ayı ☹️ Atak dönemi mi acaba 8. Ay bu kadar zor
E_srgt ikbalkr bİzdr öyleyiz kesinlikle sinirleniyor bide herşeye ek gıdayı reddediyor devamlı mız mız 4. Aydan daha zor bu 8.ay