ekmek-arasi çok tesekkurler 🥰🌺🙋🏻♀️ Tasinacagiz, toplanma assmasindayiz keske daha once aklima gelseydi bir daha asla 34 36 beden olamayacakmisim gibi hissediyorum zayiflasam bile 🤦🏻♀️ 10 aylik olduk 12 kilo fazlam var hala. Neyse sag olun yeniden artik gittigimiz yerden de yuklerim satilirsa tabii