NnurK Humana çayı için doktorum rezene var içinde bebeğe zararlı olduğunu içmememi söyledi bilgisi olan var mı?
Giizz NnurK humanalar çok süt arttırmıyor ki bende onu kullanmadım. Bestlak damla kullandım o çok çok daha etkili