minikoalam1 Ne zamana kadar kullanmalıyız arkadaşlar ben doğduğundan beri 3 damla kullanıyorum 9. Aydayız
eylulmin minikoalam1 1 yaşında kan tahlili yaptırdım. Doktor artık kullanmana gerek yok dedi. Siz de kan tahlili yaptırırsınız, sonuca göre doktor devam ettirebilir veya bıraktırabilir.
minikoalam1 Nursel67 Purple13 eylulmin peki arkadaşlar 1 yaşından önce hiç kan tahlili verdiniz mi bebeğinizin
eylulmin minikoalam1 9.ayda da kan sayımı yapılıyor ama benim fırsatım olup da gidememiştim. İlk defa bir yaşında yaptırdım. Eğer imkanınız varsa götürün, kan değerlerine bakarlar.
Nursel67 @minikoalam1 evet 2 aylıkken kan 2 kere kan tahlili yaptırdık birde idrar tahlili yapıldı bir problem çıkmadı 1 yaşına kadar devam et dedi doktor