Cansuu1
Bizde akşam 7-8 den 11-12 ye kadar her gün savaş veriyoruz 🤦🏼♀️
Play store da -bebek uyutucu- diye program var orada anne karnı sesi işe yarıyor, çok sancısı yoksa sakinleşiyor. Bi deneyin isterseniz.
Ben onu dinletirken aynı zamanda kendim de pşşş pşşşş diye ses çıkarıp kucağımda tıpışlıyorum