27 aylık oğlum benimde. Cümle kuramıyor tek cümlesi ‘bu neee’. Sürekli bunu soruyor. Her şeyin ne olduğunu biliyor, anlattığımız her şeyi anlıyor sözel olmasada bizimle iletişime geçiyor. Bilişsel gelişimi çok iyi ama dil gelişimi açısından biraz geride. Konuşmak istemiyor tesadüfi ağzından kelime duyuyoruz bir daha söyle dediğimizde arkasına dönüp gidiyor🙄 çevremdeki erkek çocuklarında manzara genel olarak böyle. Yaşıtı kuzeni var kız, onunla bildiğin sohbet ediyoruz😌 bizde anne baba dede dayı bunun yanında kullandığı 10-15 kelime var o kadar.