bebiskoooo IlkAnnem benim bebeğim de erken doğdu bende 60 veriyordum bugün 90 vermeye başladım 1 ay 2 günlük bebeğim sizin kaçıncı haftada doğum oldu
IlkAnnem bebiskoooo benim 2290 33+6 da doğdu.. peki nasıl cogalttiniz 🤷🏻♀️ versem benimki icemez ki :(
bebiskoooo 1994a_ 2400 gram doğdu iştahlı bebeğim ve aptamil kullanıyorum mamayı kaşıkla karıştırıyorum daha az gaz problemi yaşadık
Gulenes Burculiceee conformil çok iyi bebeğim çok beğenmişti ama bende bulmakta zorluk çekmiştim yani her zaman olmuyor internetten siparişte bulursun sıkıntı yaşamazsın.
bebiskoooo IlkAnnem benimki de 36. Haftada doğdu 34 uyumlu doğdu 2400 gram ve sarılık da atlattık biz 2200 r kadar düşmüştü bugün başladım 90 vermeye 3 saatte bir 60 90 olarak ilerliyorum tabi 90 tam bitirmesine izin vermiyorum çıkarıyor sonra yavaş yavaş günden güne tam 90 olarak vereceğim
Ferozki Burculiceee beenn çok memnundum ama evzaneden almak zorunda kalıyodum şehirdışına çıkınca zor oluyor diye bebelac gold a geçtim 🌸
Kkcan Bende kullanıyorum biraz hafifletti ama tamamen geçirmedi bebeğim 5 aylık benim tadı daha acımsı her bebek kabul etmeyebilir migroslarda oluyo genellikle yada netten sipariş ediyorum teminatı bira sıkıntılı
Ferozki Brfar her saat çok sık gazı çok olabilir 90 cc yapmayı denedin mi benimki 3 saatte içerdi 3 ölçek
Brfar Ferozki icmiyor tek seferde cok denedim 😏 siz aglayinca napioraunuz kac saate bir vereyim. Mesela 90
Ferozki Brfar ben 3 saat genelde arada 2 buçuk oluyo belki başka bişey için ağlıyodur ama bebek sizin en iyi annesi tanır🌸
Burculiceee IlkAnnem canım benim bebeğim kilolu doğdu midedi normal kiloyla doğanlardan büyük olurmuş 5 kilonun üstünde doğdu bence sizinki nırmal ama yinede doktorunuza danışın
Aringulay_murat Burculiceee biz kullanıyoruz doktorunuz lifli bir mama kabızlığa iyi gelicek dedi.ve haklı da çıktı şükür bu sıkıntımız yok
Duru2819 Burculiceee iki aydın kullanıyorum ben çok memnunum ama bulunmuyor eczaneden alıyoruz çoğunlukla olmuyor getirttiriyoruz büyük marketlerde var mı bilmiyorum bizim buradaki büyük marketlerde yok da biZ gaz için kullanıyoruz gaz yapmıyor önlüyor da biraz katı bir mama olduğu için doyurucu da