18 günlük bebeğim var zorunlu sezaryen doğum oldu sütüm geç geldi yeternce ememediği için sarılık oldu bi gün ışık tedavisi aldı şimdi mama veriyorum korktuğumdan yine olur diye sadece mama vermiyorum emziriyorum ama göğüslerim şiş olunca bebeğin süt içtiğini anlıyorum yutkunuyor ama süt bitince göğüs yumuşuyor emzik gibi emiyor süt yetiyor mudur bebeğe mama vermeyi kesmeli miyim? Yumuşak göğüste süt olur mu