Bebeğim 1 aylık hep emziriyorumve gögsümden hiç ayrılmıyor ,sürekli arıyor gögsümü bunlar çok güzel şükür tabikii…bugün ilk defa sağıp süt veriyim dedim 65 cc sütüm çıktı beslenmesinde yeterli mi? siz ne kadar veriyorsunuz? Uzman görüşü alıp bilen varsa acil cevap yazabilirse mutlu olurum 🙏🏻