Tdof26 canım mutlaka wilkinson pomad krem var onu al evdeki herkes uyuz olsun ya da olmasın sürmesi lazım aşırı pid kokulu krem ama tek bu etkili. Benim oğlum 1 aylıkken oldu doktor kwelda losyon verdi geçmedi yeğenim de 2 haftalıkken olmuştu wilkinson ’la iyileşti bende eczaneden aldım we bana da bulaşmıştı eşime de hepimiz sürdük ilacı sürüyosn kıyafetler hic değişmick 3 gün üst üste sjreceksn 3.gun sonunda banyo . Evdeki bütün kıyafetler 60 der3ce ve üstünde yıkanacak koltuk hali perde herşey yıkandıktan sonra kızgın buharlı ütüyle ütulenecek tersten. Uyuz böcekleri üremesin diye. Biz atlattk ama oğlum ve ben 3 aylıkken yine olduk yine sil baştan herşeyi yaptık o kabus dolu günleri hatırladım Allah yardımcın olsun canım smdi nasıl da kasinuyordur yavrucak ya off. Insallah en kısa zamanda atlatır sorun olursa mutlaka yaz canım doktor ne önerdi size