Gizemdiril benim kızım 4 aylık ve kilosu 5300. 2400 kg doğmuştu son ay sadece 500 gr aldı geçen ay da 800 gram almıştı. Doktor en az 600 alması gerekiyordu 500 ge için mamaya başlamayalım dedi gelecek ay da böyle alırsa mama takviyesi verecek 6. Aya kadar. Bence kilo alımı iyi kötü değil ve kanımca 4 ay biraz erken başka bir doktora da gözükseniz iyi olur bence