Merhabalar 🙋🏼♀️
bebeğim 1 hafta sonra 7 aylık olacak . Tam olqrak kahvaltı yedirmedim . Sadece yumurta sarısı tadımı yqptırdım. Ama artık başlamak istiyorum. SiZler neler verdiniz kahvaltıda? Ne zaman başladınız vermeye? Bildiğiniz tarifleri yazar mısınız? 😌