Taze_annee hap var adet geciktirici bir kez kullanma hatasına düştüm düğünümde. Asla tavsiye etmiyorum adet olun onun ağrısını çekin daha iyi kanama olmadığı için karnım patlıycak gibi şişti ve bir hafta ilk gün gibi ağrıdı sonraki adetlerim de hep düzensiz ve çok ağrılı oldu belki bir yıl sürdü. Doğal dengeyi bozmayın bence. Kolay gelsin.