Krsmngl Kumsal25 acaba Türkşye’de lefax diye bir gaz damlası var mı bi araltırırmısınız. Müthiş rahatlatıyor bebeğimin ağzına ikş damla damlatırdım beş dakşka sonra rahatlayıp hemen uyurdu
Ogretmennannee1 ilkgozagrimmmm inşallah 🌸 çok şükür bizi zorlamadi bende azı dişlerinden korkuyorum 🤦🏻♀️
Ogretmennannee1 ilkgozagrimmmm inşallah 🌸 çok şükür bizi zorlamadi bende azı dişlerinden korkuyorum 🤦🏻♀️
Aslmra80 ilkgozagrimmmm 9 ay 5 günlük oturuyor emekliyor tutup kalkıyor bizim sadece sorunumuz ek gıda hiç bişey yemiyor
ilkgozagrimmmm Aslmra80 Dişten diye düşünüyorum ben bizdede durum aynı . Önceden çok anlamıyordu veriyordum şimdi kilitliyor ağzını ağlıyor
Aslmra80 ilkgozagrimmmm ya hiç sormayın açmıyor ağzını bende zorlamıyorum ama çok üzülüyorum hasta oldu birde yeni yeni toparlıyor