Rytrz Merhaba 🌸 Kızım 3 aylık sadece anne sütü içiyor iki gündür kakasında biraz büyük siyah nokta vardı birer tane. Sert değil yumuşak noktalar. Neden olabiliyor bilen anneler var mı? Kan pıhtısı da mı o şekilde oluyor?
morjaguar Rytrz ben elma verdiğimde oldu, genelde de muzda oluyor diyorlar ama sizde ek gıda da yok, bilemedim
okuloncecianne Rytrz bu tarz durumlar bebek Demir kullanıyorsa ya da annenin göğüs ucu yaraysa kan emdiyse oluyor. İsterseniz bir sonraki seferde kakanın fotoğrafını çekip doktorunuza danışın.
Rytrz Bebek-annesi Çektim cumartesi günü gidince soracağım da dayanamadım bi de her şeye alerji diyor o yüzden başka fikirler almak istedim 🙏🏻